دخملی عمه
نوشته شده توسط : VaLkYrY

واي نيدونين...

بالاخره انتظارم به سراومد...

دخمل عمم به دنيا اومد......

خهلي ناسه .....

البته تفاوت سنيمون زياده و ...

... من در اصل جاي ماميشم ....

چون من با عمم 9.8 سال تفاوت سني داريم... (البته همچين كمم ني)

ولي خب خهلي دوسمش دارم ....

من كلا با بچه ها حال نميكنم ولي اين يكي ...

...بدجود تو دلم رفته...

روز اول رفتيم خونشون...

سلام عمه ژونم شطولي؟؟؟؟؟

والكي تو باز پيدات شد؟؟؟؟؟ (كلا خيلي كسي منتظر من ني)

عمه ژونم چخدر لفط دالي؟؟؟؟؟

بيا قربونت برم شوخي كردم عمه اي...

واي واي اينو چه زشته ...

-شبيه قورباغه ست...

وا عمه كجا بچم شبيه قورباغه است؟؟؟؟؟

نه ولي ناسه شوخي بود تا تو باشي از اين شوخيا با من نتوني...

هيچي يخده بچه رو بغليديم...

آقا تا نرسيده شروع كرديم موها رو حالت دادن...

ااااا والكي چيكار ميكني اين بچه تازه 3 روزشه...

اجكال نداله بزار از الان فشن باشه...

ا كه بشه مثل تو حتما...

مگه من چمه به اين خوبي...بده همه دوسمم دارن...

عمه گناه داره حد اقل بزار يكم بزرگتر شه...

خب باشه فعلاني كاريش ندالم ولي ...

از سال ديگه پيج خودم آموزش ميبينه ها...

اووووووووووووف از دست تو...

خب عمه اي من برم كه الاناست نيزي كلم و بكنه...

چرا؟

آخه اين 2 ساعت كه اين جا بودم اون بيچاله پايين ...

وايساده بود...

ها؟دختر تو ديوونه اي اون بيچاره گناه داشت تو اين گرما...

اجكال نداره آب بندي ميجه خب من بلم باباي

آيساني باباي

هيچي رفتيم پايين چشمتون روز بد نبينه...

فحش خواهر و مادر بود كه از طرف نيزي نثار ما ميشد...

حالا خهلي لطفيد فقط به خواهر داد چون من ...

خواهر ندارم...

كلمم كند گذاشت رو سينم...


راستي درباره ي پست قبليمم...

آني جون ازم پرسيد ياسي با شاهين آشتي كرد يا نه؟

من به خودش گفتم به شما هم ميگم...

آره آشتي كردن...

والا اونجور كه شاهين ميگفت ياسي اجتب ديده...

ولي من ميدونم دلست ديده ...

چون خودمم ديدمش ولي به ياسي نگفتم...

...تا يه جا همچين حسابي حالشو بيگيرم...

خب جيگلا فهلاني باباي





:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 49
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : 30 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: